Pootgoed bestellen

De bestelling voor 2020 is reeds geschied. In december volgen de data en prijzen van 2021.

Biologische pootgoed bestellen we bij Van der Wal. Ze hebben een grote diversiteit en de bestelling komt mooi op tijd binnen.

Hier het assortiment voor 2020 te staan.

Als je interesse hebt mail naar Tuindersverenigingabstede@gmail.com

Hier staat nog hoe we de bestelling altijd organiseren:
De aardappelen worden óf per kilo aangeboden; ca. 40 knollen óf per 20 stuks in een netje. Dit is bij heel bijzondere rassen. Bij sommige van deze rassen bleken de knollen wel heel klein te zijn vorig jaar, maar dus wel heel bijzonder.
Hieronder een schema van de aangeboden biologische aardappelen en de prijs.

Wanneer je minder wilt afnemen dan in één verpakking zit, zoek dan iemand om mee te delen.
Dit kan via de reactie mogelijkheid helemaal onderaan dit bericht (voor iedereen), of b.v. op de Nieuwjaars receptie van de tuindersvereniging (alleen voor leden)!
Geef je bestelling uiterlijk 15januari 2020 door. De verzamelde bestelling wordt 15 januari verstuurd. Half februari verstuurd van der Wal het pootgoed. Wanneer je meedoet krijg bericht als je het kunt komen ophalen.

Het bedrijf heeft ook niet biologisch pootgoed, zaden en ook afdekmaterialen etc., dat zou je ook kunnen bestellen.
Kijk voor meer informatie op:

Wanneer je geen lid bent van onze vereniging maar wel de bestelling kunt komen ophalen is het in overleg mogelijk dat je mee doet. Stuur een mailtje naar: tuindersverenigingabstede@gmail.com
Wanneer de bestelling binnen is wordt er contact met je opgenomen.

Hieronder de lijst van het afgelopen jaar.