Pootgoed bestellen

Biologische pootgoed bestellen we bij Van der Wal. Ze hebben een grote diversiteit en de bestelling komt mooi op tijd binnen.

Voor 2019 is de bestelling al gedaan.Doordat we ook verpakkingen met pootgoed onderling verdelen, als mensen minder aardappelen per soort willen, en het dit jaar niet helemaal rond kwam zijn er nog wat aardappelen over. Rosalinde 6 stuks, Rote Emma 30 stuks en er is nog een netje sjalotten. Dus als je interesse hebt mail naar Tuindersverenigingabstede@gmail.com
Hier staat nog hoe we de bestelling altijd organiseren:
De aardappelen worden óf per kilo aangeboden; ca. 40 knollen óf per 20 stuks in een netje. Dit is bij heel bijzondere rassen. Bij sommige van deze rassen bleken de knollen wel heel klein te zijn vorig jaar, maar dus wel heel bijzonder.
Hieronder een schema van de aangeboden biologische aardappelen en de prijs.

Wanneer je minder wilt afnemen dan in één verpakking zit, zoek dan iemand om mee te delen.
Dit kan via de reactie mogelijkheid helemaal onderaan dit bericht (voor iedereen), of b.v. op de Nieuwjaars receptie van de tuindersvereniging (alleen voor leden)!
Geef je bestelling uiterlijk 14 januari 2020 door. De verzamelde bestelling wordt 15 januari verstuurd. In de week 4 of 5 wordt de levering verwacht. Wanneer je meedoet krijg je daar bericht van.

Het bedrijf heeft ook niet biologisch pootgoed, zaden e.a., dat zou je ook kunnen bestellen.
Kijk voor meer informatie op:
Wanneer je geen lid bent van onze vereniging maar wel de bestelling kunt komen ophalen is het in overleg mogelijk dat je mee doet. Stuur een mailtje naar: tuindersverenigingabstede@gmail.com
Wanneer de bestelling binnen is wordt er contact met je opgenomen.

You may also like...