Gespot: Egel

De egel heeft een groot territorium en sommige tuinders twijfelden of hij nog wel op ons complex verblijft. Maar gelukkig was er op 8 augustus weer gesmak en ongeduldig geritsel te horen. En daar scharrelde de egel weer door de tuin. Verschillende mensen hebben de egel op de noordkant gehoord. Zou het er één zijn of zijn het er toch meer? Nog een vraag is of er op de zuidkant en bij het Stroesterrein ook nog egels gezien worden? Laat het even weten: tuindersverenigingabstede@gmail.com.

Ellen van Rooden

Maandagavond 31 augustus stuurde Ben het volgende positieve nieuws over egels op de zuidkant van de Minstroom:

Ik lees net in minnen brief! Egel gespot!! , nou juist 5min geleden heb ik een grote egel hier op de abstederdijk op de stoep voor mijn huis zien slenteren,

Ik heb al eerder ook een egel van de straat geplukt 3 weken ongeveer geleden, ik heb ze in de tuin achter weer laten lopen, om een plek te vinden in een van de tuinen

of een alvast een winter slaap plek te zoeken?

Met vriendelijke groet,
Dhr B.van Loo

Dit vind je misschien ook interessant...