Zaden en pootgoed bestellen

De bestellingen voor 2020 zijn gedaan. In december 2020 volgen de data voor bestellingen voor het groeiseizoen 2021.

Zaden

Maar liefst 370 verschillende biologische zaden van groentes, kruiden en bloemen biedt de Bolster dit jaar in de catalogus. Door gezamenlijk te bestellen krijgen we een grote korting, zodat de prijs je er niet van hoeft te weerhouden om voor biologisch te gaan.

Je kunt de catalogus krijgen op de nieuwjaarsborrel (12 januari, 16.00 uur, Gladjool), of neem even contact op met Ellen van Rooden (tuindersverenigingabstede@gmail.com). Het complete overzicht zie je natuurlijk ook op de site van de Bolster: https://www.bolster.nl/. Het bestelformulier zit in de catalogus of kun je downloaden: http://www.bolster.nl/media/docs/bestellijst-kleinverpakkingen.pdf

Lever het formulier uiterlijk 20 januari 2020 in bij Ellen van Rooden

Pootgoed

Aardappelen saai? Niet als je meedoet met de gezamenlijke bestelling van de vereniging bij Van der Wal. Geel, roze, wit en paars, gevlekt of langwerpig, je kunt ze krijgen hoe je ze hebben wilt én allemaal biologisch. Voor een overzicht van de beschikbare rassen en de prijzen kijk hieronder of op hun site: https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/biologisch-geteelde-pootaardappelen

Natuurlijk bestellen we ook biologische uien, sjalotten en knoflook. Kijk daarvoor hier: https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/biologisch-geteelde-plantuien-sjalotten-en-knoflook

Geef je bestelling uiterlijk 12 januari 2020 door in een mail aan Tuindersvereniging Abstede (tuindersverenigingabstede@gmail.com). Als je een volledig verpakking te veel vindt, dan kun je ook bijvoorbeeld een halve nemen – áls er meer mensen zijn die een verpakking willen delen.