GMJD dag – we zijn weer open!

Onze vereniging is onderdeel van de groene fietsroute van Groen Moet Je Doen zondag 13 juni 2021. We geven korte rondleidingen en hebben wat info over natuurlijk tuinieren en de vereniging bij de gladjool, plus een klein drankje. Er zal live muziek gespeeld worden.

We weten niet hoeveel mensen gaan komen maar als het mooi weer is is er een kans dat het wat drukker wordt. We gaan dit in goede banen proberen te leiden door de mensen over het terrein te verspreiden.

Vraag aan onze leden: vind je het leuk om een korte rondleiding te geven over het terrein en eventueel je eigen tuin, meld je dan aan. De dag is van 13 tot 17. Zie de mail van Lara van 9 juni als je precies wilt weten wat van je verwacht wordt.

Leuk als je ook meedoet en bezoekers leuk als je wilt meegenieten van ons mooie complex.

Via deze link kom je op de site van GMJD voor meer informatie.

In de Oostkrant wordt in de editie van donderdag aandacht besteed aan onze deelname aan GMJD-dag.

Tuindersvereninging Abstede onderdeel van de GMJD route

Zondag 13 juni • 13.00 – 17.00 uur

Ingang: – Bij het gele huisje de Gladjool wordt je ontvangen. Je kunt hier op verschillende manieren komen:

• Via de poort naast Zonstraat 21E en 23

• Via de Minkade

• Vanaf de Abstederdijk via het pad langs de Oosterspoorbaan. (Wil je een kaartje? Hoe kom je op ons complex)